LadyElastic
wyszukiwanie zaawansowane
» Wymiana i zwroty

Wymiana i zwroty

WYMIANA

          W sklepie internetowym www.ladyelastic.pl istnieje możliwość wymiany towaru. 
 
  1. Klient ma możliwość wymiany zakupionej w sklepie www.ladyelstic.pl odzieży na inny rozmiar lub inny produkt w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta ( Dz. U. z 2014 nr 827 ).
  2. Koszty wysyłki do Sklepu pokrywa Klient.
  3. Odzież wymieniana powinna być odpowiednio zapakowana oraz zabezpieczona.
  4. Procedura wymiany dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany.
  5. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem lub wysłanych bez uprzedniej konsultacji.
  6. Z zasad opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014 o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827 ) nie mogą korzystać osoby, które nabywają dane produkty w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą.
  7. Sprzedający ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie nie później niż w terminie 14 dni. 
  8. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964 r. z Kodeksu Cywilnego. 


    ADRES WYMIANY:
    Lady Elastic Katarzyna Pirch
    ul. Hm.P.Wyszeckiego 11 B
    84-230 Rumia

W celu wymiany prosimy o dostarczenie wraz z produktem, wypełniony formularz z numerem zamówienia, imieniem i nazwiskiem oraz na jaki model i na jaki rozmiar mamy wymienić produkt.

 UWAGA: Prosimy zachować potwierdzenie nadania paczki oraz numer do jej śledzenia !!

POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY


ZWROT
  1. Klient ma prawo zwrócić zakupiony w sklepie www.ladyelastic.pl towar w ciągu 14 dni od jego otrzymania na zasadach opisanych w ustawie z dnia 30.05.2014 o prawach konsumenta ( Dz. U. z 2014 nr 827 ) 
  2. Odzież powinna być odpowiednio zapakowana oraz zabezpieczona .
  3. Procedura zwrotu dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji . Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
  4. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
  5. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem lub wysłanych do paczkomatów .
  6. Zwrot kosztów transakcji realizowane są tylko i wyłącznie przelewem bankowym. 
  7. Sprzedający ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie nie później niż w terminie 14 dni. 
  8. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. z Kodeksu Cywilnego. 
ADRES ZWROTU:
Lady Elastic Katarzyna Pirch
ul. Hm.P.Wyszeckiego 11 B
84-230 Rumia
 
W celu dokonania zwrotu prosimy o dostarczenie wraz z produktem, dowodu zakupu oraz wypełniony formularz z numerem zamówienia, imieniem i nazwiskiem oraz informacją o tym, że Państwo oczekują zwrotu produktu.

UWAGA: Prosimy zachować potwierdzenie nadania paczki oraz numer do jej śledzenia !!

POBIERZ FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
 
 
 
Przejdź do strony głównej